Garancia
A gondos ellenőrzés ellenére ritkán előfordulhat, hogy hibás szolgáltatás kerül kiszállításra, átadásra. Ilyen esetekben, ha a minőségi hiányosságért a Copystore a felelős, a szolgáltatást minden további nélkül újra elkészítjük, vagy visszatérítjük a vételárat.
Megkérjük, hogy értesítés nélkül ne küldjön vissza semmit, előbb jelezze nekünk a hiba jellegét és a rendelés tranzakciószámát e-mail formájában az itt látható címen: info@copy-store.hu Ezt követően munkatársaink azonnal felveszik Önnel a kapcsolatot.
Reklamációt tehát emailben tudunk felvenni, és az alábbi adatokra lesz szükségünk:
- Név
- Rendelésazonosító vagy számlaszám
- Panasz rövid leírása
- Mellékelt fotó a kész termékről
Mindig törekszünk rá, hogy megoldást találjunk a problémára, így forduljon hozzánk bizalommal.
Utólagos elállási jog
A szolgáltatást az egyedi igényeknek megfelelően rendelésre készítjük, így az utólagos elállási jog, mely az internetes rendelésekre általában igaz, nem áll fenn. Erről a fogyasztóvédelmi törvény is így rendelkezik:
A Kormány a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. Törvény-e (továbbiakban Fv.T.) alapján minden fogyasztónak joga van 8 napon belül indoklás nélkül elállni a rendeléstől. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Ez az összes olyan esetre vonatkozik, amikor a terméket nem a saját igényeik alapján készítik el. Azonban a személyre szabott szolgáltatások esetén a Fv.T. 5. §-ának (c) értelmében a vevő nem gyakorolhatja elállási jogát. Ennek egészen egyszerű oka van, a saját igényeknek megfelelően kialakított szolgáltatások a továbbiakban már nem továbbértékesíthetőek.