Garancia

A gondos ellenőrzés ellenére ritkán előfordulhat, hogy hibás szolgáltatás kerül kiszállításra. Ilyen esetekben, ha a minőségi hiányosságért a Copystore a felelős, a szolgáltatást minden további nélkül újra elkészítjük, vagy visszatérítjük a vételárat.

Megkérjük, hogy értesítés nélkül ne küldjön vissza semmit, előbb jelezze nekünk a hiba jellegét és a rendelés tranzakciószámát e-mail formájában az itt látható címen:  info@copy-store.hu  Ezt követően munkatársaink azonnal felveszik Önnel a kapcsolatot.

Reklamációt tehát emailben tudunk felvenni, és az alábbi adatokra lesz szükségünk:

  • Név
  • Rendelésazonosító vagy számlaszám
  • Panasz rövid leírása
  • Mellékelt fotó a kész termékről

Mindig törekszünk rá, hogy megoldást találjunk a problémára, így forduljon hozzánk bizalommal.

Utólagos elállási jog

A szolgáltatást az egyedi igényeknek megfelelően rendelésre készítjük, így az utólagos elállási jog, mely az internetes rendelésekre általában igaz, nem áll fenn. Erről a fogyasztóvédelmi törvény is így rendelkezik:

A Kormány a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. Törvény-e (továbbiakban Fv.T.) alapján minden fogyasztónak joga van 8 napon belül indoklás nélkül elállni a rendeléstől. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Ez az összes olyan esetre vonatkozik, amikor a terméket nem a saját igényeik alapján készítik el. Azonban a személyre szabott szolgáltatások esetén a Fv.T. 5. §-ának (c) értelmében a vevő nem gyakorolhatja elállási jogát. Ennek egészen egyszerű oka van, a saját igényeknek megfelelően kialakított szolgáltatások a továbbiakban már nem továbbértékesíthetőek.