Ingyenes szállítás
15 000 Ft feletti rendelés esetén
Online rendelés
Mintha egy webshopból rendelne
Minőség garancia
Munkánkra teljes körű garanciát vállalunk
Szakértő munkatársak
Több mint 10 éves tapasztalat
A szórólap működik még a kis és középvállalkozások esetében?
Minden vállalkozásnak hírt kell adnia arról, hogy ki ő és mit csinál.
Napjainkban a szociális hálózatok és az online kereskedési oldalak mellett a digitális platformok népszerűek az ügyfelek elérésére.
A reklámozás hagyományos módjai azonban szerintünk semmiképpen sem halottak.
Nézzük meg például a szórólapokat, és nézzük meg, hogy az egyik legrégebbi módszer mire képes a modern üzleti életben …
Ha ügyfeleket szeretne, tudtára kell adnia az embereknek, hogy Ön létezik.
Persze, van egy weboldala, egy Facebook oldala és talán még üzlete is. De higgye el, vagy nem, az ember nagyon kevés figyelmet szentel olyan dolgoknak, amelyekkel nem találkozik közvetlenül.
A figyelem rövidebb ideig tart, mint valaha. Ez azt jelenti, hogy keményebben meg kell dolgoznia érte, hogy észrevegyék, nem is beszélve érthetőségről. Több csatornát használva a különböző megközelítések és a hagyományos és a modern gyakorlatok keveréke növeli a láthatóságot, ami soha nem lehet rossz dolog.
Mint minden promóciós eszköz esetében is, a célközönség kulcsfontosságú.
Az offline ügyfelek bevonzása hatalmas plusz bevételt adhat a vállalkozásának, és fontos versenyelőnyt nyerhet.
Segíthetnek Önnek abban, hogy felfedezze azokat az ügyfeleket, amelyeket sok modern vállalkozás figyelmen kívül hagy.
A szórólapokat régóta számos célra használják. Az új vállalkozás bejelentésétől a különleges ajánlatok az ügyfélhez juttatásáig. A kommunikáció tömör, alkalmazkodó és ismerős módja.
De a szórólap még mindig működik?
Igen. De csak akkor, ha jól használja.
A marketing e-maileket törölni lehet, mielőtt megnyitnák őket, az online algoritmusok hígíthatják a közönséget, és a lassú internetkapcsolatok növelhetik a webhely visszafordulási arányát.
A nyomtatott médiát nem érinti ezek az akadályok, ezért a szórólapot még sok vállalkozás használja, pozitív hatással.
Tekintse meg online tevékenységét ma – A Facebookon lapozta már úgy a hirdetéseket, hogy rájuk se nézett? Valószínűleg.
Most gondoljon az utolsó találkozására egy szórólappal – eldobta anélkül, hogy legalább azt olvasta volna, hogy mi volt az? Nagyon valószínűtlen.
A nyomtatott médiával szembeni türelmünket és az online viselkedésünket számos alkalommal tanulmányozták, és a többség azt a következtetést vonta le, hogy intenzívebben olvasunk papíron, mint a képernyőn.
Ha azt szeretné, hogy ügyfelei a lehető legtudatosabbak legyenek a vállalkozásának bemutatása során, egyértelműen a nyomtatott médiát kell használni.
Végül egy jó tanács:
Szeretne egy bizonyos terméket bemutatni? Vagy különleges kedvezményt kínál? Bármi legyen is a fő üzenete, ne akarjon mindent megjeleníteni a szórólapon, csak egy üzenetet. A szórólapját sokkal könnyebb lesz megemészteni, és az ügyfél azonnal meglátja, mit akar mondani.
Fekete-fehér szórólap
Színes szórólap
Színes szórólap, 3-4 óra alatt
80g-os normál fénymásoló papírra
Mennyiség | 10 % lefedettség alatt | 50 % lefedettség alatt | 100 % lefedettség alatt |
---|---|---|---|
50-249 oldalig | 60 Ft | 80 Ft | 110 Ft |
250-999 oldalig | 50 Ft | 60 Ft | 80 Ft |
1000 oldaltól | 40 Ft | 50 Ft | 60 Ft |
Megrendelés/Árajánlatkérés
Szeretné tudni, mennyibe fog kerülni? Szeretné megrendelni?
Kérjük adja meg megrendelése részleteit minél pontosabban, és küldje el nekünk az alábbi űrlap segítségével.
Az űrlap elküldése után maximum 1-2 órán belül felvesszük Önnel a kapcsolatot, ellenőrizzük a megrendelést vagy árajánlatot adunk és tájékozatjuk a további teendőkről.